خدمات توسعه کسب و کار

توسعه‌ کسب و کار خلق ارزش های دراز مدت برای یک سازمان است که از مشتریان ، بازارها و روابط سازمان به دست می‌آید.

در ساده ترین حالت، توسعه کسب و کار را می‌توان مجموعه ای از ایده ها، ابتکارات و فعالیتهایی دانست که برای بهتر شدن یک کسب و کار وجود دارد. این امر شامل افزایش درآمد، رشد از نظر گسترش، افزایش سودآوری با ایجاد مشارکت استراتژیک و تصمیم گیری درباره‌ی استراتژی های کسب و کار است.

خدمات توسعه کسب و کار

کلیه کسب و کارها برای دستیابی به جایگاه مورد نظرشان در بازار، دستیابی به اهداف و ایده‌آل‌های ترسیم‌شده برایشان و حفظ دستاوردهای خود، نیازمند بهره‌گیری از توان فنی و تخصصی تیم‌های مشاور در حوزه کسب و کار هستند. و با توجه به اینکه راه‌اندازی کسب و کار‌های جدید ، کار آفرینان و نخبگان را با ابعاد وسیع و پیچیده‌‌ای در حوزه ایده ‌پردازی، تعریف مدل‌های کسب و کاری و بلوغ طرح‌ها مواجه می‌کند .  همانطور که میدانید با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در زمینه های مختلف همچنین پیشرفت شبکه های اجتماعی سد عظیم عدم سهولت دسترسی و عدم توانایی در استفاده از ابزار و امکانات فناوری ،کمبود زمان ،عدم وجود سرعت مناسب و هزینه های بسیار بالا از میان برداشته شده است .

توسعه تجارت یک مفهوم همیشه در حال تحول است که می توان از دیدگاه های مختلف به آن نزدیک شد.

در سطح اولیه توسعه تجارت با رقابتی تر شدن آن ، گسترش محصولات یا خدمات و یا تمرکز بر روی بازارهای خاص ، توسعه کسب و کار تعریف شده است. به عبارت دیگر ، توسعه تجارت عملی برای رشد تجارت فراتر از وضعیت فعلی آن است.

نماینده توسعه تجارت چه کاری انجام می دهد؟

یک مسئولیت اصلی در توسعه تجارت وجود دارد: رشد کسب و کار. استراتژی های عملیاتی و تحقق این هدف در صنایع مختلف بسیار متفاوت خواهد بود ، اما این ایده به طور کلی برای همه شرکت ها یکسان است.

متخصصان توسعه کسب و کار برای هدف قرار دادن فرصتها برای رشد ، باید در مورد بازار فعلی آگاهی داشته باشند. این به معنای داشتن دانش تخصصی از مخاطبان هدف شما و درگیر شدن با (چشم انداز ، این به معنای سرمازدگی) به منظور ایجاد مشاغل جدید است.

هر شغلی برای رشد مشتری باید مشتری جدیدی را بدست آورد ، اما هر مشتری بالقوه مناسب و مناسب کسب و کار شما نخواهد بود. ارزیابی اینکه آیا یک چشم انداز برای خرید مشاغل شما چه چیزی بفروشد ، برای توسعه تجارت ضروری است.

فروش در مقابل توسعه تجارت

اگرچه هر دو فروش و توسعه کسب و کار در جهت توسعه تجارت جدید است ، اما این دو نقش بسیار متفاوت هستند و به اهداف متمایز می پردازند. این جایی است که فروش وارد می شود.
کارکرد اصلی تیم فروش تولید درآمد است. نمایندگان فروش وظیفه نمایش محصول ، مذاکره و درنهایت بسته شدن معامله را بر عهده دارند. هنگامی که فروش و توسعه تجارت با هم کار می کنند تا روند کار فروش را ساده تر کنیم ، تبدیل چشم انداز به مشتریان بسیار آسان تر می شود.
تفکیک این دو نقش در یک شرکت به هر تیم امکان می دهد تا در عملکرد خاص خود تخصص داشته باشند و به رشد کارآمدتر تجارت کمک کنند.
هر دوی این نقش ها به مهارت های مشابهی نیاز دارند . مهارت های ایجاد رابطه که در موقعیت توسعه کسب و کار آموخته می شود به راحتی قابل انتقال است و پایه ای را برای مهارت های لازم برای موفقیت در فروش ، بازاریابی یا حتی موفقیت مشتری ایجاد می کند.

بازاریابی کجا جای دارد؟

اگرچه به نظر نمی رسد بین بازاریابی و توسعه کسب و کار هماهنگی زیادی وجود داشته باشد ، مهم است که هر دو تیم برای دستیابی به هدف مشترک: رشد کسب و کار در حال همگام سازی و همکاری هستند.

مسئولیت اصلی بازاریابی ارتقاء برند و استقرار در بازار است. این کار از طریق استراتژی های مختلف ارتباطی (بازاریابی محتوا ، تبلیغات ، روابط عمومی و غیره) انجام می شود و به روش های مختلفی سنجیده می شود .

در این راستا ما آماده ایم تا با استفاده از ابزار و امکانات دیجیتالی این امور را برای شما ممکن سازیم و به شما کمک کنیم تا دیگر نگران کمبود ها ،مشکلات و خطرات احتمالی برای رسیدن به مقصود و هدف خود نباشید .

هدف نهایی پنام ، راه اندازی و توسعه ی کسب و کار در بستر دیجیتال می باشد که در این راستا تمامی ابزارهای خود را در جهت رسیدن به این هدف به کار گرفته است و شما را برای رسیدن به اهداف و توسعه کسب و کار و تجارتتان همراهی و یاری می کند .

افزایش استفاده از اینترنت در بین شرکت ها و افراد بر نحوه اداره مشاغل تأثیر گذاشته است. این امر منجر به پذیرش گسترده برنامه های وب با تغییر شرکت ها از مدل های سنتی به مدل های مبتنی بر ابر و شبکه می شود. برنامه های وب به کسب و کارها این امکان را می دهند که عملکرد خود را ساده تر ، کارایی و کاهش هزینه ها را انجام دهند.

این برنامه های آنلاین مانند سرویس گیرنده ایمیل ، پردازنده های کلمه ، صفحه گسترده و سایر برنامه ها عملکردی مشابه نسخه های دسک تاپ ارائه می دهند. با این حال، آنها مزیت دیگری برای کار با سیستم عامل های مختلف ، دسترسی گسترده تر و دسترسی آسان به هرجای دیگر دارند.

هدف نهایی پنام ، راه اندازی و توسعه ی کسب و کار در بستر دیجیتال می باشد که در این راستا تمامی ابزارهای خود را در جهت رسیدن به این هدف به کار گرفته است و شما را برای رسیدن به اهداف و توسعه کسب و کار و تجارتتان همراهی و یاری می کند .